Friday, July 14, 2006

Tak ma poľutuj!

Tak na čo čakáš?
Kým sa úplne zosypem, však?! Myslela som si. To je pohľad - vidieť emancipovanú ženskú na kolenách. Ako sa bojí a povie tie čarovné slovíčka prosím a potom ďakujem.

A vieš ty vôbec, aké je to ťažké? Vieš ty vôbec, že ja také nerobím? No jasne, že vieš, šak preto na to tak čakáš a ... potom? Potom sa potrháš, aby si spravil, čo mi na očiach uvidíš.

No to som teda skončila ....

Tak dobre: PROSÍM a ... a ĎAKUJEM za veľa.

Ale skús to niekomu vyklopiť! :)

6 Comments:

Blogger badgirl said...

No,
pozri invo ... v dnešnom uponáhľanom svete nie je čas na zbytočné zdržiavačky. :D

2:33 AM  
Blogger Terra said...

jaaaj...kazdy den bojujem takto :D ale vies co? niekedy tie vitazstva su take mnam ze az ;)

1:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

ano, takto to chcem... a som ochotny sa potom potrhat. ked viem, ze si to budes vazit, ked viem,ze si bola ochotna odhodit posledny kusok svojho ega, ktore si pouzivala na nespravnom mieste, ked budem vediet, ze mi veris, ked uvidim tvoju masku odhodenu na zemi... a nikomu to nepoviem. nikdy.

6:47 AM  
Blogger umbrella said...

radšej ďakujem ako prosím :o) ale môže byť

11:37 AM  
Blogger Coy said...

Chlapec je asi krotitel ;)

2:42 AM  
Blogger badgirl said...

jo, pointa v tom, že o tom chudák ani nevie :D jak skrotil

12:42 PM  

Post a Comment

<< Home