Sunday, July 02, 2006

Tak!

A konečne môžem dýchať.

Povedzme si to priamo: každý je sebec!
Kto tvdí, že nie je, klame. Život je utlimatívny. Vždy si musíme vyberať (ak nie sme pod papučou a vyberá niekto iný) a podľa čoho si vyberáme? No podľa SVOJICH priorít. No dobre, uznávam, niekedy sa rozhodujeme aj podľa slizkého kľúča "všeobecné blaho". Fuj, tak to bolo naozaj slizké. Skoro sa mi ruky začali po klávesnici šmýkať.

Tak a je to vonku. Som sebec. V poslednej dobe sa rozhodujem prioritne vo svoj prospech. Aj ja chcem mať trochu radosti v tomto živote, lebo na ďalšie neverím.

Tak hoď kamením, kto si bez viny.

3 Comments:

Blogger Terra said...

vuoooobec nehadzem nicim:))) vitaj a ze si tak pekne uprimna, tak co si das ako prichodne? mame kafe s cukrom aj bez alebo tvrde alebo cajik ;)

2:02 PM  
Blogger 3/4 said...

Nehodim. Som sebec. Kamen ti nedam.

3:11 PM  
Blogger badgirl said...

to medenka:
Moja, sebci neprinášajú nič, len odnášajú. To si nevedela? :D Ale nie, môžem čokoládu ...

to 3/4: A ako si teraz postavím pevnosť, keď nie je materiál ... nič nehádžete. :D

to Invader: Si frajer prešibaný, a ktorým? :P

11:36 AM  

Post a Comment

<< Home