Tuesday, July 04, 2006

Milovanie na čerešňu

Nieeeeee, nebojte sa. To som nešľohla z nejakej múdrej ženskej knižky.

Ale povedzme si to priamo: "Milovanie je o dvoch".
Moje potreby, tvoje potreby a spoločné potreby. Milovanie, okrem povinného aktívneho pohybu (vďaka Ti Bože, teraz nemusím chodiť do fitneska) prináša hlavne potešenie. Lebo je so mnou niekto, koho ľúbim. Lebo nesexujeme, ale milujeme sa.
Teda páni, aby bolo jasné, medzi tým ja vidím pekný rozdiel. :D

Ale povedzme si aj toto: "Fyziologicky je to dané, že chlap orgazmus potrebuje. Žena ho má ako čerešničku." Kto nemá rád čerešne?

Tamto hore sú múdrosti. Všeobecné.
Ja som dnes v doprave počula aj jednu chlapskú: "Tá ženská ani orgazmus kvôli mne nie je schopná predstierať. A to tvrdí, že ma miluje? Na moju spokojnosť nemyslí. Asi to skončím"
Teda ja som si pomyslela svoje, ale ostala som ticho (keby ste videli tie svaly, aj vy by ste boli). Chudáčik, zahrať divadielko ti treba, aby si bol spokojný?! A ona bude kedy? Asi to skončíš? Tbe by bolo treba ukončiť ... ale slobodný pohyb na verejnosti.

A just nebudem! Umelé čerešne ... a ešte na požiadanie. Fuj!


Kto nemá rád čerešne? Čerstvé, nalepšie priamo zo stromu...

6 Comments:

Blogger badgirl said...

Invader28:
Správne. Moja reč. Moja reč. Ty sa mi začínaš páčiť :D

3:30 AM  
Blogger Terra said...

ja by som tu aj povedala cosik, ale ked to tu chodi citat mily invo, tak ee, bo bude cervensi ako ta ceresna :D

beddi, ale ved ja si to ani predstavit neviem, ze predstierat ...fuuu...:D

9:28 AM  
Blogger 3/4 said...

Ja len ceresne priamo na zo stromu a na strome. Najlepsie kradnute.:)

4:01 AM  
Blogger Lienočka said...

ale nooooooo, že kradnuté ...

5:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

ja sa pripajam k mlcaniu medenky ;-).

ceresne a ine visne mnaaam ;-))).

1:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

a ja mlcat nebudem a poviem to rovno: ten chlap bol teda pekny kokot :) nie ze by si vazil, ze je baba uprimna a nic nehra, nie ze by sa s nou o tom porozpraval, ale on sa chce rozist. ved vravim, ze kokot.

7:33 AM  

Post a Comment

<< Home